Od najmłodszych lat frajdę sprawiały mi wszelkie sztuki plastyczne. W wieku 12 lat trafiłam na program GIMP, dzięki któremu zaczęłam przygodę z grafiką komputerową. Aktualnie mija moje 10 lecie tworzenia.
Od lat staram się ciagle rozwijać moja artystyczną zajawkę, która łącze z innymi pasjami - muzyką i technologią.
Przez lata pomagałam przy różnych projektach YouTuberów recenzujących sprzęty mobilne. Aktualnie aktywnie współpracuje z portalem Shining Beats i artystami związanymi ze sceną EDM.
W wolnych chwilach uwielbiam bawić się na koncertach i festiwalach oraz pisze o muzyce elektronicznej.
• Pakiet Adobe (Photoshop, Illustrator,
InDesign, XD, After Effects, Premiere Pro)
• HTML/CSS (podstawy)
• Cinema 4D (podstawy)
• 3Ds Max (podstawy)
• Obsługa PC i Mac
• 10 lat fascynacji grafiką komputerową
• ponad 3 lata doświadczenia w projektowaniu dla reprezentantów muzyki elektronicznej
10/2018 – w trakcie
Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej
i Zarządzania (WIT)
licencjat na kierunku Grafika,
10/2021 - w trakcie
magisterka na kierunku Grafika Cyfrowa,
09/2015 – 04/2018
II Liceum Ogólnokształcące w Chełmie
profil politechniczny
06/2021 – 12/2021
Profitway
Junior Graphic Designer
BRANŻA MUZYCZNA
04/2020 – w trakcie
Shining Beats
Dyrektor artystyczny, Grafik, Animator, Ilustrator, Redaktor
2020
Shining Beats Festival I & II
Dyrektor Artystyczny, Grafik, Animator
Polish DJs Chart
2019: Projekt logo
2020 – w trakcie:
Dyrektor Artystyczny, Grafik, Animator
BRANŻA TECH/YOUTUBE
2018 – w trakcie
Majster Pirzu
Grafik, Animator, projekt identyfikacji wizualnej
2013 – 2018
Robert Nawrowski
Grafik, Animator, projekt identyfikacji wizualnej
2014 – 2021
SmartReviewsTV
Grafik, projekt identyfikacji wizualnej
Polish DJs Chart to najważniejszy ranking EDM w Polsce, podczas którego wyłaniany jest najpopularniejszy polski DJ. Podczas finału zagrali czołowi artyści lokalnej sceny muzyki elektronicznej.
2019: Projekt logo. 2020, 2021: Dyrekcja artystyczna, branding, animacja
W 2019 roku miałam okazję zaprojektować dla marki Polish DJs Chart logo oraz kolorystykę projektu. Widniało ono na grafikach promocyjnych oraz nagrodach otrzymanych przez trójkę artystów, którzy znaleźli się na podium rankingu.
W 2020 roku przejęłam dyrekcję artystyczną całego projektu. W ramach drugiej edycji Polish DJs Chart przygotowałam wszystkie grafiki, animacje promujące konkurs oraz szablony zachęcające do głosowania na danych artystów.
Przygotowałam grafiki i animacje, które zostały zaprojektowane specjalnie pod Instagram Stories. W ten sposób zostali ogłoszeni artyści występujący podczas finału plebiscytu oraz zwycięzką 100 DJów.
Podczas finałowego wieczoru zostali ogłoszeni artyści, którzy znaleźli się w pierwszej 100 rankingu. Publikacji wyników towarzyszyły występy najlepszych polskich producentów i DJów. Przygotowana została oprawa ogłoszeń artystów i miniaturki do ich występów, które później zostały umieszczone na YouTubie.
Podczas finałowego wieczoru zostali ogłoszeni artyści, którzy znaleźli się w pierwszej 100 rankingu. Publikacji wyników towarzyszyły występy najlepszych polskich producentów i DJów. Przygotowana została oprawa ogłoszeń artystów i miniaturki do ich występów, które później zostały umieszczone na YouTubie.
Shining Beats Festival II był drugą edycją festiwalu, który odbył się w wirtualnie. W ramach imprezy zagwarantowało trzy dni występów od największych polskich i światowych reprezentantów sceny muzyki elektronicznej w formie online.
Dyrekcja artystyczna, branding, animacja
W ramach projektu wykonałam branding imprezy, w tym plakaty wykorzystywane do promocji wydarzenia.
Dwie wersje: Godzinowa rozpiska wydarzenia (timetable) oraz lineup wydarzenia (spis artystów grających na imprezie).
Projekt ogłoszeń artystów występujących na festiwalu został wyróżniony dedykowaną kolorystyką, wyróżniającą poszczególne dni, podczas którego grał dany artysta.
Przygotowałam zmodyfikowany projekt ogłoszeń we współpracy z jednym z największych polskich artystów sceny EDM, wydającym w wytwórni Martina Garrixa - Blindersem.
Na potrzeby serwisu Instagram zostały przygotowane animacje ogłaszające i przypominające o występach artystów.
Projekty zostały przystosowane do wymagań, jakie stawia Instagram Stories. Zadbano o odpowiednią długość, rozdzielczość i rozmieszczenie elementów.
Projekt ogłoszeń artystów występujących na festiwalu został wyróżniony dedykowaną kolorystyką, wyróżniającą poszczególne dni, podczas którego grał dany artysta.
W ramach festiwalu również miałam okazję zaprojektować bannery reklamowujące festiwal, które zostały umieszczone na portalu Shining Beats.
Miałam przyjemność zaprojektować na zamówienie Loud About Us okładkę letniego seta. Mix został opublikowany w mediach społecznościowych artysty.
UK Ramen to pierwszy singielpromujący wspólny projekt Maxa Klimka i Lisbone. Utrzymanyw klimatach UK Bass utwórotrzymał zaprojektowaną przeze mnie okładkę.
Utwór znalazł się na oficjalniej playliście Spotify „Młody Rap”.
Praca typograficzna do wspólnego singla Dillona Francisa i Alison Wonderland. Praca studencka.
Projekt opakowania winyla fizycznego wydania występu Swedish House Mafii podczas Ultra Music Festival Miami z 2018 roku. Praca studencka.
Okładka do fizycznego wydania singla od Arty’ego „When I See You”. Fotomontaż, typografia. Praca studencka.
Shining Beats to portal, którego główna tematyka jest informowanie o nowinkach ze swiata muzyki elekrtonicznej i innych gatunków. Prowadzone sa równiez kanały social media oraz projekty przy współpracy z artystami.
Od kwietnia 2020: Dyrekcja artystyczna, grafiki na social media, animacja, pisanie tekstów
W ramach współpracy z Shining Beats aktywnie wykonuje różne typy grafik, które umieszczane są na fanpage portalu. Sa to infografiki, grafiki rocznicowe, życzenia i regularne akcje promocyjne.
Członkowie grupy „Wszystko o EDM. Codziennie. [grupa Shining Beats]” wybierają TOP5 utworów danego tygodnia. Potem na fanpage pod przygotowana grafika mojego projektu fani decydują za pomocą reakcji, który z nich jest najlepszy.
Na Instagramie seria Tune of the Week zamieszczana jest w formie animowanych postów w karuzeli mojego projektu. Dzięki temu głosujacy mogą usłyszeć fragment utworu oraz zobaczyć urywek przygotowanego do niego teledysku/wizualizacji.
W ramach grafik z serii „Kartka z kalendarza” prezentowane są ważne momenty ze sceny muzyki elektronicznej. Inspiracja do szablonu, który wykonałam, były analogowe kalendarze z wyrywanymi kartkami.
Portal Shining Beats prowadzi ranking najpopularniejszych polskich artystów na Spotify. Na potrzeby tej inicjatywy w social mediach prezentowane są informacje w formie infografik oraz wykresów.
W ramach serii podcastów co miesiąc zapraszana jest inna postać z polskiej branży muzyki elektronicznej. Dla Shining Beats Podcast wykonałam intro, miniatury na YouTube oraz okładki audycji na Spotify.
W każdym odcinku Drop Challenge trzech producentów bierze na warsztat sampel. Efektem są trzy dropy, które są oceniane przez pozostałych uczestników odcinka, oraz specjalnego gościa w postaci topowego polskiego DJa bądź rezydenta klubu.
W ramach projektu byłam odpowiedzialna za animacje, miniatury oraz grafiki promujacę. Dla Shining Beats Podcast wykonałam intro, miniatury na YouTube oraz okładki audycji na Spotify.
W piątkowe wieczory w ramach serii Weekender podsumowywany jest mijający tydzień na scenie EDM. Przy okazji zaglądając, co tam w popkulturze. Dla serii przygotowała projekt miniaturek oraz intro serii.
#naszybko to luźna, podcastowa forma, w ramach której podejmowane są tematy związane z muzyka, branża i innymi pochodnymi. Odpowiadam za projekt miniaturek dla tej serii.
Say Cheese to projekt strony internetowej, której założeniem jest promowanie cateringu opierającego się na produktach zawierających ser na słodko czy słono, sprzedawanych przez internet w specjalnie przygotowanych pakietach.
Say Cheese to projekt strony internetowej, której założeniem jest promowanie cateringu opierającego się na produktach zawierających ser na słodko czy słono, sprzedawanych przez internet w specjalnie przygotowanych pakietach.
W ramach projektu onepage przygotowano ikony przedstawiające dania zaproponowane na stronie. Ilustrują one dwie wersję zaprezentowanych propozycji.
Strona została zaprojektowana zarówno z myślą o ekranach komputerów, jak i mniejszych urządzeń. Layout został przystosowany do telefonów.
Podstawą projektu są trzy kolory - biel, czerń i żółć. Takie barwy goszczą na całej stronie oraz w ikonografii projektu.
Tak smaczna strona musi być odwiedzona przez każdego! Związku z tym zaprojektowałam bannery reklamowe w wymiarach przystosowanych do sieci.
Plakaty przygotowane na konkurs zorganizowany przez polski fanklub zespołu.
Na slajdzie:
Plakat promujący występ Florence+the Machine w Łodzi na Atlas Arenie w 2019 roku.
Praca, która wygrała konkurs na plakat promujący koncert zespołu podczas Orange Warsaw Festival 2018. Wokalistka podpisała wydruk, który został przekazany na aukcję chartytatywną.
we współpracy z artystką Kapuk z okazji występu zespołu podczas Open’er Festival w 2016 roku. Wokalistka otrzymała wydruk pracy do rąk własnych.
Plakat na fikcyjny festiwal przezntujący nazwy artystów, reprezentujące gatunki drum and bass i dubstep którzy na nim by wystąpili.