Logo

Cześć, jestem oemae 🎨

Robię w grafikę

Kocham muzykę

Logo

O mnie

Od najmłodszych lat frajdę sprawiały mi wszelkie sztuki plastyczne. W wieku 12 lat trafiłam na program GIMP, dzięki któremu zaczęłam przygodę z grafiką komputerową. Aktualnie mija moje 10 lecie tworzenia.

Od lat staram się ciagle rozwijać moja artystyczną zajawkę, która łącze z innymi pasjami - muzyką i technologią.

Projekty

Przez lata pomagałam przy różnych projektach YouTuberów recenzujących sprzęty mobilne. Aktualnie aktywnie współpracuje z portalem Shining Beats i artystami związanymi ze sceną EDM.

W wolnych chwilach uwielbiam bawić się na koncertach i festiwalach oraz pisze o muzyce elektronicznej.

Logo

Umiejętności

• Pakiet Adobe (Photoshop, Illustrator,
InDesign, XD, After Effects, Premiere Pro)
• HTML/CSS (podstawy)
• Cinema 4D (podstawy)
• 3Ds Max (podstawy)
• Obsługa PC i Mac

10 lat fascynacji grafiką komputerową
• ponad 3 lata doświadczenia w projektowaniu dla reprezentantów muzyki elektronicznej

Edukacja

10/2018 – w trakcie
Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej
i Zarządzania (WIT)

licencjat na kierunku Grafika,

10/2021 - w trakcie
magisterka na kierunku Grafika Cyfrowa,

09/2015 – 04/2018
II Liceum Ogólnokształcące w Chełmie
profil politechniczny

Logo



Stałe zatrudnienie

06/2021 – 12/2021
Profitway
Junior Graphic Designer

Współprace

BRANŻA MUZYCZNA

04/2020 – w trakcie
Shining Beats
Dyrektor artystyczny, Grafik, Animator, Ilustrator, Redaktor

2020
Shining Beats Festival I & II
Dyrektor Artystyczny, Grafik, Animator

Polish DJs Chart
2019: Projekt logo
2020 – w trakcie:
Dyrektor Artystyczny, Grafik, Animator


BRANŻA TECH/YOUTUBE

2018 – w trakcie
Majster Pirzu
Grafik, Animator, projekt identyfikacji wizualnej

2013 – 2018
Robert Nawrowski
Grafik, Animator, projekt identyfikacji wizualnej

2014 – 2021
SmartReviewsTV
Grafik, projekt identyfikacji wizualnej

1.

wydarzenia 🎶

O projekcie

Polish DJs Chart to najważniejszy ranking EDM w Polsce, podczas którego wyłaniany jest najpopularniejszy polski DJ. Podczas finału zagrali czołowi artyści lokalnej sceny muzyki elektronicznej.

2019: Projekt logo. 2020, 2021: Dyrekcja artystyczna, branding, animacja

Logo

W 2019 roku miałam okazję zaprojektować dla marki Polish DJs Chart logo oraz kolorystykę projektu. Widniało ono na grafikach promocyjnych oraz nagrodach otrzymanych przez trójkę artystów, którzy znaleźli się na podium rankingu.

O projekcie

W 2020 roku przejęłam dyrekcję artystyczną całego projektu. W ramach drugiej edycji Polish DJs Chart przygotowałam wszystkie grafiki, animacje promujące konkurs oraz szablony zachęcające do głosowania na danych artystów.

Instagram Stories

Przygotowałam grafiki i animacje, które zostały zaprojektowane specjalnie pod Instagram Stories. W ten sposób zostali ogłoszeni artyści występujący podczas finału plebiscytu oraz zwycięzką 100 DJów.

Finał plebiscytu

Podczas finałowego wieczoru zostali ogłoszeni artyści, którzy znaleźli się w pierwszej 100 rankingu. Publikacji wyników towarzyszyły występy najlepszych polskich producentów i DJów. Przygotowana została oprawa ogłoszeń artystów i miniaturki do ich występów, które później zostały umieszczone na YouTubie.

Zwycięzcy

Podczas finałowego wieczoru zostali ogłoszeni artyści, którzy znaleźli się w pierwszej 100 rankingu. Publikacji wyników towarzyszyły występy najlepszych polskich producentów i DJów. Przygotowana została oprawa ogłoszeń artystów i miniaturki do ich występów, które później zostały umieszczone na YouTubie.

O projekcie

Shining Beats Festival II był drugą edycją festiwalu, który odbył się w wirtualnie. W ramach imprezy zagwarantowało trzy dni występów od największych polskich i światowych reprezentantów sceny muzyki elektronicznej w formie online.

Dyrekcja artystyczna, branding, animacja

Plakaty

W ramach projektu wykonałam branding imprezy, w tym plakaty wykorzystywane do promocji wydarzenia.

Dwie wersje: Godzinowa rozpiska wydarzenia (timetable) oraz lineup wydarzenia (spis artystów grających na imprezie).

Ogłoszenia

Projekt ogłoszeń artystów występujących na festiwalu został wyróżniony dedykowaną kolorystyką, wyróżniającą poszczególne dni, podczas którego grał dany artysta.

Blinders and Friends

Przygotowałam zmodyfikowany projekt ogłoszeń we współpracy z jednym z największych polskich artystów sceny EDM, wydającym w wytwórni Martina Garrixa - Blindersem.

Instagram

Na potrzeby serwisu Instagram zostały przygotowane animacje ogłaszające i przypominające o występach artystów.

Projekty zostały przystosowane do wymagań, jakie stawia Instagram Stories. Zadbano o odpowiednią długość, rozdzielczość i rozmieszczenie elementów.

YouTube

Projekt ogłoszeń artystów występujących na festiwalu został wyróżniony dedykowaną kolorystyką, wyróżniającą poszczególne dni, podczas którego grał dany artysta.

Banery

W ramach festiwalu również miałam okazję zaprojektować bannery reklamowujące festiwal, które zostały umieszczone na portalu Shining Beats.

2.

okładki muzyczne 💿

Summer Mix 2021

Miałam przyjemność zaprojektować na zamówienie Loud About Us okładkę letniego seta. Mix został opublikowany w mediach społecznościowych artysty.

UK Ramen

UK Ramen to pierwszy singielpromujący wspólny projekt Maxa Klimka i Lisbone. Utrzymanyw klimatach UK Bass utwórotrzymał zaprojektowaną przeze mnie okładkę.

Utwór znalazł się na oficjalniej playliście Spotify „Młody Rap”.

Lost My Mind

Praca typograficzna do wspólnego singla Dillona Francisa i Alison Wonderland. Praca studencka.

Save The World

Projekt opakowania winyla fizycznego wydania występu Swedish House Mafii podczas Ultra Music Festival Miami z 2018 roku. Praca studencka.

When I See You

Okładka do fizycznego wydania singla od Arty’ego „When I See You”. Fotomontaż, typografia. Praca studencka.

3.

brandingi ✍🏻

O projekcie

Shining Beats to portal, którego główna tematyka jest informowanie o nowinkach ze swiata muzyki elekrtonicznej i innych gatunków. Prowadzone sa równiez kanały social media oraz projekty przy współpracy z artystami.

Od kwietnia 2020: Dyrekcja artystyczna, grafiki na social media, animacja, pisanie tekstów

Social Media

W ramach współpracy z Shining Beats aktywnie wykonuje różne typy grafik, które umieszczane są na fanpage portalu. Sa to infografiki, grafiki rocznicowe, życzenia i regularne akcje promocyjne.

Tune of the Week

Członkowie grupy „Wszystko o EDM. Codziennie. [grupa Shining Beats]” wybierają TOP5 utworów danego tygodnia. Potem na fanpage pod przygotowana grafika mojego projektu fani decydują za pomocą reakcji, który z nich jest najlepszy.

Instagram

Na Instagramie seria Tune of the Week zamieszczana jest w formie animowanych postów w karuzeli mojego projektu. Dzięki temu głosujacy mogą usłyszeć fragment utworu oraz zobaczyć urywek przygotowanego do niego teledysku/wizualizacji.

Karta z kalendarza

W ramach grafik z serii „Kartka z kalendarza” prezentowane są ważne momenty ze sceny muzyki elektronicznej. Inspiracja do szablonu, który wykonałam, były analogowe kalendarze z wyrywanymi kartkami.

Ranking Spotify

Portal Shining Beats prowadzi ranking najpopularniejszych polskich artystów na Spotify. Na potrzeby tej inicjatywy w social mediach prezentowane są informacje w formie infografik oraz wykresów.

Shining Beats Podcast

W ramach serii podcastów co miesiąc zapraszana jest inna postać z polskiej branży muzyki elektronicznej. Dla Shining Beats Podcast wykonałam intro, miniatury na YouTube oraz okładki audycji na Spotify.

Drop Challenge

W każdym odcinku Drop Challenge trzech producentów bierze na warsztat sampel. Efektem są trzy dropy, które są oceniane przez pozostałych uczestników odcinka, oraz specjalnego gościa w postaci topowego polskiego DJa bądź rezydenta klubu.

Drop Challenge

W ramach projektu byłam odpowiedzialna za animacje, miniatury oraz grafiki promujacę. Dla Shining Beats Podcast wykonałam intro, miniatury na YouTube oraz okładki audycji na Spotify.

Weekender

W piątkowe wieczory w ramach serii Weekender podsumowywany jest mijający tydzień na scenie EDM. Przy okazji zaglądając, co tam w popkulturze. Dla serii przygotowała projekt miniaturek oraz intro serii.

Na szybko

#naszybko to luźna, podcastowa forma, w ramach której podejmowane są tematy związane z muzyka, branża i innymi pochodnymi. Odpowiadam za projekt miniaturek dla tej serii.

4.

ui/ux 📱

O projekcie

Say Cheese to projekt strony internetowej, której założeniem jest promowanie cateringu opierającego się na produktach zawierających ser na słodko czy słono, sprzedawanych przez internet w specjalnie przygotowanych pakietach.

O projekcie

Say Cheese to projekt strony internetowej, której założeniem jest promowanie cateringu opierającego się na produktach zawierających ser na słodko czy słono, sprzedawanych przez internet w specjalnie przygotowanych pakietach.

Personalizacja

W ramach projektu onepage przygotowano ikony przedstawiające dania zaproponowane na stronie. Ilustrują one dwie wersję zaprezentowanych propozycji.

Responsywność

Strona została zaprojektowana zarówno z myślą o ekranach komputerów, jak i mniejszych urządzeń. Layout został przystosowany do telefonów.

Spójna kolorystyka

Podstawą projektu są trzy kolory - biel, czerń i żółć. Takie barwy goszczą na całej stronie oraz w ikonografii projektu.

Bannery Reklamowe

Tak smaczna strona musi być odwiedzona przez każdego! Związku z tym zaprojektowałam bannery reklamowe w wymiarach przystosowanych do sieci.

5.

druk 📖

Florence + the Machine

Plakaty przygotowane na konkurs zorganizowany przez polski fanklub zespołu.

Na slajdzie:
Plakat promujący występ Florence+the Machine w Łodzi na Atlas Arenie w 2019 roku.

Florence + the Machine

Praca, która wygrała konkurs na plakat promujący koncert zespołu podczas Orange Warsaw Festival 2018. Wokalistka podpisała wydruk, który został przekazany na aukcję chartytatywną.

Florence + the Machine

we współpracy z artystką Kapuk z okazji występu zespołu podczas Open’er Festival w 2016 roku. Wokalistka otrzymała wydruk pracy do rąk własnych.

Boathouse Festival

Plakat na fikcyjny festiwal przezntujący nazwy artystów, reprezentujące gatunki drum and bass i dubstep którzy na nim by wystąpili.